.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 27 July 2009

Ηλίθιοι, Ηλίθιοι και πάλι Ηλίθιοι

Η κάθε λέξη του γράμματος-υπόδειξης (προς το ΥΜΕ αλλά τον Πρωθυπουργό της χώρας) του Συλλόγου Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών είναι προσβολή για την Ελληνική Γραμματεία, μια πρόταση θα σχολιάσω και λίγες αράδες θα γράψω.

…Σήμερα ο Ραδιοερασιτέχνης είναι χειριστής ασυρμάτου και όχι κατασκευαστής ή τεχνικός βλάβης…

Χειριστής είσαι και φαίνεσαι ρε ηλίθιε!

Επειδή μάλλον και τα μενού χρήσης των νέων μηχανημάτων θα σου φαίνονται δύσκολα και μέχρι να ζητήσεις να τα καταργήσουν και αυτά, οι Ιάπωνες, γιατί δεν μας κάνεις την χάρη να μας αδειάσεις την ΡαδιοερασιΤΕΧΝΙΚΗ γωνιά και να γίνεις φανατικός ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ της εφεύρεσης του τηλεφώνου?
Ηλίθιε ε ηλίθιε!

6 comments:

  1. ΓΕΙΑΣΟΥ ΤΑΚΗ.ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΕΞΑΛΟΥ ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ.ΜΠΑΜΠΗΣ.sw3inv@ath.forthnet.gr

    ReplyDelete
  2. Καλά, μην εισαι και τόσο σίγουρος....

    δες την σειρά μου.

    ReplyDelete
  3. @ Μπάμπης
    Για το ...χρήμα? Τέτοια ...ιδιοτέλεια λες???
    Το γεγονός το ότι τους φτύνουν στις περισσότερες αναρτήσεις και αυτοί νομίζουν ότι βρέχει, που το βάζεις?
    Να είσαι καλά!
    73

    @ sv9ofo
    Γιάννη μου αυτό το "δες την σειρά μου" με δυσκολεύει αφάνταστα.
    Πιο πολύ σε γρίφο μου φέρνει παρά σε σχόλιο.
    Αν ήθελες να γράψεις 100 γραμμές περισσότερες, θα μας διευκόλυνες όλους αφάνταστα!!!
    73

    ReplyDelete
  4. Οπως το είπες. Θελεις πάνω απο 100 γραμμές να τα γράψεις όλα. Απλά δεν εχω τόσο χρόνο.

    με αυτό που είπα εννοουσα οτι μπαίνει και νεο αιμα στους ερασιτέχνες, καθως εγω ειμαι σειρά SV#OF#.

    Οσο για τους εμπόρους, η ΕΕΡ ειναι που εχει γίνει διαφήμιση του Παρισσινου, με το ρημαδοD-STAR που μας εχουνε πρήξει. Ας ανοιξουνε τον AMBE κώδικα ψηφιακής συμπίεσης ήχου σε ελευθέρας διανομης και μετα να φτιάξουμε και D-star μηχανήματα μονοι μας. Ειναι αναγκη να τα σκάω στον Παρισσινό?

    Για τους άλλους δεν ξέρω τί κάνουνε, αλλά οτι και να κάνουν το κάνουν προσεκτικά. Δεν εχω δει καποιο κραυγαλέο παράδειγμα.

    ReplyDelete
  5. @ sv9ofo

    Γιάννη μου δεν διαφωνώ για το «νέο αίμα» όπως αναφέρεις μόνο που σε ένα ποσοστό είναι «μολυσμένο»! Αρκετοί θέλουν ένα call sign για να καλύψουν τις πομπές τους.
    Οι έμποροι είναι αυτό που λέει η λέξη. Έμπορες είναι και πλασάρουν την πραμάτεια τους. Στο χέρι μας είναι, να είμαστε «αντικαταναλωτικοί» και να απαιτούμε από τα περιοδικά των Συλλόγων μας να μην μας ζαλίζουν με τέτοιες διαφημίσεις αλλά με γνώση!
    Για το D-STAR (αλλά και για τις άλλες ψηφιακές διαμορφώσεις) δεν έχω την καλύτερη γνώμη.
    Στέρεψαν από ιδέες οι Ιαπωνέζοι για λαμπάκια και χρωματάκια και κουμπάκια και λανσάρουν κάτι καινούργιο.
    Κάτι σαν Ραδιοερασιτεχνικό TETRA δηλαδή. Κάτι το οποίο θα μπορούσε να έχει κρατική εφαρμογή έστω και με μειωμένη ασφάλεια, το πασάρουν σε μας και τρέχουν τα fashion victims – κοροΐδα να αγοράσουν το τελευταίου τύπου φορητό για να κορδώνονται στο «πανελλαδικό»!!!
    Θα αναρτήσω και θα τα πούμε κι από εκεί.
    Να είσαι καλά και 73

    ReplyDelete
  6. Η ΕΕΡ πιστεύω προσπαθεί να εγκαταστήσει ένα αξιόλογο σύστημα επαναληπτών D-Star, εάν εισαγωγέας ήταν ο... Λονδινός θα το αγόραζε από εκείνον, δεν διαφημίζει κάποιον.
    Για το D-Star ας αφήσουμε να περάσουν 1-2 χρόνια και θα φανεί η πορεία του.
    Εάν ψάξετε στις σελίδες του funkamateur.de θα βρείτε κάποιο κιτ για d-star στα μηχανήματα σας.
    6146

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!